”Brum brum” – fartig miljövänlig tapet

brum-brum-blue

Nu har jag gjort ännu en barntapet, denna gång med fartiga bilar på! Passar både i flickrum och pojkrum tycker jag. Som alla mina andra tapeter är den självklart miljövänlig, men även bilarna i motivet kör ”eko friendly”- Notera hjärtanen som kommer ur avgasrören!

Tapeten heter ”Brum Brum” och finns i tre färger; beige bakgrund med blått, beige bakgrund med rött och brun bakgrund med gult (blå, röd och gul i shoppen). Gå till tapeten.

6 svar to “”Brum brum” – fartig miljövänlig tapet”

  1. Elin Says:

    Mycket trevlig tapet! Den borde sälja som smör :)

  2. Victoria Says:

    Vilka härliga tapeter! Och en trevlig blogg!

  3. tjohalia Says:

    Jag tycker om ditt miljötänk (och dina tapeter så klart!)
    Kram Sandra

  4. Maria Johansson Says:

    Underbar tapet!

  5. Zandra Says:

    Du har gjort dem finaste tapeterna jag någonsin sett!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

