Jag drömmer om ett nytt kök…

dromkoket3.jpg

3 svar to “Jag drömmer om ett nytt kök…”

  1. Frida Says:

    Vilket underbart exempel på ett drömkök!

  2. Brunkullan Says:

    Renoverade vårt kök för2 år sen. Svårt att planera om dock när det är rätt litet radhuskök och befintliga väggar…men vi fick till det riktigt bra!

    Så snygga kök! Gillar den dimgrå tonen och den stora köksön!
    Om jag bygger nytt hus ska jag planera huset efter köket. För jag bara måste få med så många måsten.

    Mycket bänkskåp (enbart stora utdraglådor och ev snurrkarusell i hörn), få överskåp (men någon vacker hylla för fina burkar och korgar), vitrinvägg från golv till tak som gärna får vara byggd 2 m på bredden, stor kyl/frys med is/vattenmaskin (har det idag och vill inte vara utan igen…), stor spis med massa funtioner, härliga fönster, stor och praktisk köksö, stort gå-in-i skafferi, dubbelho i porslin, bra lösning för sopsortering som ev ska gå att nå utifrån, sittbänk och ett stort köksbord som rymmer minst 12 personer men som ska gå att göra ännu lite större om behov finns….:)

    Så behöver jag några millar på banken först också för att lösa bygget..hihi!!

    Susanne

  3. Lena Says:

    Haha! Susanne – det var många måsten. Men du beskriver i princip mitt drömkök också! Det är sant som man säger att köket är husets hjärta och har man ett inbjudande och härligt kök så blir resten av huset nästan automatiskt mysigare! :o)

Kommentera

