Byracka utökar sortimentet med tapeter

tapeter.jpg
Inom kort kommer jag även att kunna lägga tapeter till mitt produktsortiment. Det kommer dels att gå att köpa alla motiv som finns i shoppen i storformat (d.v.s. att ett motiv delas upp på flera våder och väl uppe täcker en hel vägg), dels kommer det att finnas mönstrade passningsbara vådtapeter. Håll utkik i shoppen!

7 svar to “Byracka utökar sortimentet med tapeter”

  1. Elin Says:

    Åh vad roligt! Du är en riktig tusenkonstnär du🙂

  2. Brunkullan med Mosipperötter Says:

    Så spännande det låter!! Hur stor kommer motivtapeten bli? Är det för 2 meters bredd? Eller mer?
    Låter intressant då jag har en vägg som jag vill ha fond på..och då skulle en motivtapet kunna vara något också:)

    Min fina tavla kom igår!!! Den är ännu finare i verkligheten:D
    Du är så duktig. Ska hitta rätt plats åt den, ta kort och lägga ut i bloggen, så får alla se vad fint det blev!

    Susanne

  3. Lena Says:

    Susanne: Vad roligt att du blev nöjd med din tavla! :o)

    Motivtapeterna i storformat (ett motiv uppdelat på flera våder) kommer att ligga uppe i standardmått (ex. de liggande motiven i storlek Höjd 250 cm, Bredd 350 cm) men man kan i princip få motivet i vilken storlek man vill utan extra kostnad, det är bara att maila mig måtten på väggen. Skulle vilja ha en smart ”uträknarfunktion” på sidan men i dagsläget vet jag inte hur den skulle implementeras.

    Det kommer även finnas mönster som säljs på rulle (mönsterpassning) som man kan tapetsera hur mycket väggyta som man vill med! Håller på och filar på sådana mönster.

    Vänliga hälsningar
    Lena/Byracka

  4. saravillfara Says:

    Spännande nyhet!

  5. tina Says:

    Hej! Å vilken fin sida du har….hittade hit via bloggvännen Perlan! Gillar dina tavlor och vilken kul grej med tapeter! Nu ska jag kika runt lite här!

    tina=)

  6. Catharina Says:

    Skyltningen med dina tavlor blev kanon !
    Nu är Byracka design presenterad även i Umeå.
    http://www.umeakonstoram.se
    Lena har fått mitt konstnärshjärta och hennes ”Never tamed” finns också på vår privata blogg. Passar perfekt på våra väggar här hemma !…
    http://www.midnightlightarabian.se

    Hälsningar ifrån ett, äntligen snötinande Norrland

    Catharina

  7. Perlan Says:

    Jäklar i min lilla låda vad spännande!!🙂
    Det låter ju som något för min tråkiga hall!!!😀
    kram!!

Kommentera

