Byracka på Signerat.se

www.signerat.se
Hej igen! Bloggen tog semester under förra veckan då jag och sambon var på Rhodos, men nu är jag tillbaka igen och blev glatt överraskad av det fina vädret i Sverige! Dessutom kommer ju den riktiga sommaren till helgen säger ju de som vet. 25 grader och sol, i alla fall här i mellersta Sverige.

I dag lanserades www.signerat.se på webben, där Byracka Design finns med som en av deras, innan lanseringen, utvalda designers. Jag har själv surfat runt bland de andra formgivarnas alster och funnit mycket fint som jag själv kan tänka mig att köpa! Kika ni också!

Vi hörs snart igen!

Kommentera

