Tävling: Vilket motiv ska finnas på påsen?

Snart kommer jag även att börja sälja lite andra produkter än affischer, kort, canvastavlor och tapeter, däribland tygkassar. Till en början kommer endast ett motiv att finnas på tygkassarna och jag skulle behöva hjäp med att bestämma vilket motiv det ska vara. Därför har jag beslutat att fråga er! Skriv bland kommentarerna vilket motiv ni skulle vilja ha på en tygkasse så kommer jag att lotta ut en sådan till en av er som har bidragit med förslag! Ange ert fullständiga namn. Tävlingen pågår även på Signerat.se.

Hej svejs!
//Lena

7 svar to “Tävling: Vilket motiv ska finnas på påsen?”

  1. Elin Says:

    Jag tror det skulle vara trevligt nåt abstrakt motiv, eller en rolig hund som en tax till exempel.

  2. Lena Says:

    Elin: Haha, bra förslag! :o) Det ska jag definitivt ha i åtanke till kommande motiv. Fast denna tävlingen gäller ju dock förslag på befintliga motiv.

    Hej svejs!
    //Lena

  3. Catharina Andersson Says:

    ….HÄSTEN…Förstås🙂
    I svart och vitt, tänk så många hästälskare vi har i vårt avlånga land !

  4. Elin Says:

    Ja hästen kan bli häftig. Eller Tinker.

  5. Catharina Andersson Says:

    och vinnaren är……….🙂

  6. Gönna Says:

    Lite sent… men jag skulle välja ‘Blossom my heart’ eller ‘Retro Owl’.🙂

  7. Lena Says:

    Catharina: Jo, då tävlingen har pågått på Signerat också så har fler röstat där och det vinnande motivet blev ju tyvärr inte hästen… även om jag kanske trycker upp kassar med det motivet också då jag tror att det kommer passa utmärkt! (ryktpåse? :o))

    Vänliga hälsningar
    Lena

Kommentera

