Don’t be such a wallflower!

Jag ville göra en mönsterpassad tapet med fantasiblommor och utan att låta som en insnöad AD så tycker jag att ”Wallflower” är en ganska glad och avslappnad tapet – pigg och rolig! Jag ville ha en lite ”tecknad” känsla i motivet och gillar att den är lite skum på ett positivt sätt. Först tänkte jag kalla den för Strange fruit, men när jag Googlade namnet (för att kolla vad annat som eventuellt heter så) såg jag att ”döda svarta män” hade kallats så under apartheidregimens tid…Usch, namnbyte vad det där! :o)

Tapeten finns i tre färger; beige, grått och svart. Se motivet.

Hejsvejs!

5 svar to “Don’t be such a wallflower!”

  1. Sandra/Vit design Says:

    Vilket fin tapet! Är det du som har gjort den? Kram Sandra

  2. Lena Says:

    Hej Sandra! Självklart är det jag som har gjort den! :o) Jag säljer endast egendesignade tapeter i min shop. Roligt att du gillar den!

    Vänliga hälsningar
    Lena

  3. Elin Says:

    Stilig!

  4. Catharina Andersson Says:

    LOVE IT ! !

  5. Lena Says:

    Kul!

Kommentera

