Byracka Design som gästkreatör på Fotokakel


Bild: Fotokakel

Från och med i dag så är jag gästkreatör på Fotokakel, en välrenommerad kakeltillverkare av glaskakel. Företaget har haft flera stora uppdragsgivare och deras produkter kan ses i ett flertal offentliga miljöer, nu senast Café Rick-Rock i Norrköping, Mikael Rickfors senaste projekt.

Glaskaklet är en helt ny yta för mina motiv och ger ett nytt djup och lyster till dem. Det känns oerhört spännande och jag känner mig hedrad att få finnas med i samma sammanhang som namn som Jeanette Karsten, Åsa Kax och Hanna Hedén för att nämna några. Kika på mina motiv hos Fotokakel

2 svar to “Byracka Design som gästkreatör på Fotokakel”

  1. Sandra/Vit design Says:

    Grattis!! Fotokakel är en favorit sedan länge, vad roligt att du får chansen att förgylla deras sortiment. Kram Sandra

  2. Catharina Says:

    Ett stort GRATTIS ! ……Spännande och snyggt ! !
    Hälsningar från ett somrigt norrland

Kommentera

