Jag är med i ett sådant däringa magasin!

Plaza Interiör Nr 8

Byracka Design är med i månadens nummer av Plaza Interiör. Oj, vilken egotripp! :o) Visserligen är det endast en liten bild på tapeten ”Dandelions” och en liten notis om mig och Byracka Design, men oj vad glad jag blev ändå. Tänk! Moi i ett av de där glansiga och krispiga magasinen som alltid lockar mig till impulsköp i hyllorna på Ica. Det kanske inte är så märkvärdigt, skulle vissa säga, men för mig som är autodidakt och inte haft möjlighet att gå på Berghs eller konstfack så är det stort. Jag suger vidare på den där söta karamellen nu…vad hette den nu…den kom ju från en påse av… sega ”mallgrodor”. Just det…så hette den! :o)

3 svar to “Jag är med i ett sådant däringa magasin!”

  1. Tjohalia Says:

    Åh så roligt att höra! Kram Sandra

  2. Pethra på Inredningsbloggen Says:

    Grattis, vad roligt! 🙂

  3. Elin Says:

    Jättekul, det är du värd!

Lämna en kommentar