Hjälp oss välja färg på fönster och dörrar del 3

Haha…nu kommer del 3 av denna lilla följetong. Jag har gjort om en hel hussida i Photoshop nu för att man ska kunna få lite mer sammanhang i färghistorian nu. Som det verkar står det mellan antikgrått och engelskt rött på fönster och dörrar. Vad tror ni? Jag lutar åt det röda men är lite rädd att det ska bli lite för plåttrigt, för mycket rött.

4 svar to “Hjälp oss välja färg på fönster och dörrar del 3”

  1. Elin Says:

    Rött är trevligt men kanske blir det som du säger lite väl rött. Det beror nog på vilket intryck ni vill ge. Varmare eller mer stilrent.

  2. Tjohalias blogg om inredning Says:

    Jag röstar fortfarande på rött🙂 Tycker det var riktigt fint, kram Sandra

  3. Thildisen Says:

    Det röda är urtjustigt!! =)
    Men jag kan förstå om att det känns som ett stort steg att ta!
    Kram T

  4. karin Says:

    Oj, det röda var bättre än jag trott men det grå känns nyare på något sätt! Jag röstar på grått🙂

Kommentera

