Nytt mecka för alla second hand-fantaster!


Bild tagen från Som hittat

Jag vill bara passa på att tipsa om min goda vän Elins blogg ”Som hittat” – en blogg som handlar om inredning och second hand-fynd som hon själv har fyndat/hittat/renoverat/köpt. Trots att bloggen är relativt nystartad sprutar Elin ur sig inlägg efter inlägg och inspirerar oss till att gå på loppis och rota på vindar efter allsköns prylar. Gamla prylar, ”med historia och själ”, som Elin själv påpekar. Jag är grymt imponerad över hennes ansträngningar med vardagsrumsbordet som hon slipar och grejar med och sedan ska lacka med pianolack! Jag tycker absolut att ni ska kika in på henne sida!

Ett svar to “Nytt mecka för alla second hand-fantaster!”

  1. Elin Says:

    Åhå! Vad fint du har skrivit! Jag får återgälda det någon dag🙂

Kommentera

