Kung av Kotlett – en händelsekedja

Ibland skulle jag ge mycket för att veta vad min hund tänker. Dessa bilder ovan är tagna med cirka 15 sekunders mellanrum och beskriver, tycker jag, ganska tydligt vad Frasse tänker.

1. Här ligger jag och har det skönt med min pip-kotlett och mina korvar-på-snöre.
2. Hmm….den ser ganska mör ut den där kotletten, kanske smakar den mer kött och mindre plast denna gången…jag kanske ska…
3. Jag prövar…Mmmm…ja, gnawl…gnawl…

2 svar to “Kung av Kotlett – en händelsekedja”

  1. Elin Says:

    Haha!

  2. Thildisen Says:

    håller med föregående skrivare: Haha.
    Frasse är ju supersöt.. klart att han tänkte att den skulle smaka mkt bättre denna gång.

Kommentera

