Gullig tapetköpare!

Den här bilden skickade en nöjd köpare av tapeten ”Grass” i färgen grå till mig i dag! På bilden hade de dock inte hunnit sätta upp några lister än, de skulle upp snarast! :o) Det är så roligt att få återkoppling och se hur det verkligen blev efter tapetseringen hemma hos mina kunder. Jag uppskattar det mycket och hoppas på att få fler ”hemma hos”-bilder skickade till mig! :o)

5 svar to “Gullig tapetköpare!”

  1. Tjohalias blogg om inredning Says:

    Oj så snyggt! Kram Sandra

  2. Silla Says:

    Riktigt snyggt.

  3. Brunkullan med Mosipperötter Says:

    Det blev verkligen jättesnyggt! Just det motivet gör sig så bra som tapet:)

    Ha en trevlig dag!!
    Susanne

  4. Helena/R&S Says:

    Du kan alltid hämta bilder hos mig om du vill🙂

  5. Lena Says:

    Tack Helena!

Kommentera

