Plant a seed in someone’s heart

plant-a-seed

Nu har det äntligen blivit ett nytt motiv i Byrackashoppen! På grund av tidsbrist på alla fronter har det varit lugnt ett tag, även om både idéer och inspiration har funnits där. Jag har redan sedan i september velat göra motivet som jag lade ut i dag, ”plant a seed”, fröstänglar av någon växt jag faktiskt inte vet namnet på, kanske är det Gråbo? Man ser dem ofta i dikeskanter, nu på hösten alldeles bruna. Min ”Plant a seed” finns dock i hela fem färger (som inte är helt naturtrogna såklart!) Jag funderar faktiskt själv på att ha denna tapet som fondvägg i vårt sovrum, nu när en renovering stundar, och måla resten av väggarna i färmatchad kulör. Se motivet i shoppen som fullformatstapet och canvastavla.

3 svar to “Plant a seed in someone’s heart”

  1. Thildisen Says:

    Hejsan Gumman!! Vilken fint mönster.. och den är jättesnygg som tapet.
    Visst är det ironiskt att jag satt och var så jäkla kaxig hemma hos er på söndagen.. och på tisdagen efter så kommer varselt på 300 personer.. =) Ska kanske söka jobb som försäljare åt dig.. åka land och rike runt och PR:a Byracka =) Kram T

  2. Pethra Stahre Says:

    Åh, så snyggt! Jättefint! måste jag göra ett inlägg om nästa vecka. Kannsnyggt!

  3. Lena Says:

    Tack för det fina inlägget!

Kommentera

