Apollo blev den siste (troligtvis)

sista-hundportrattet

Nu har jag färdigställt vad som troligtvis kommer att bli det sista hundporträttet jag gör på beställning. Det för att jag inte hinner med och tjänar inte så mycket på det i förhållande till hur mycket tid man får lägga på det. Jag har dock kännt mig ärad att få göra detta porträtt på en ursnygg brun dobermann, Apollo. Beställaren har valt färger och ville gärna att Apollo skulle ligga på sitt typiska sätt, med frambenen i kors, samt att det skulle finnas med en banan på ngt sätt i bilden då vovvens favoritföda tydligen var just bananer! :o)

Ett svar to “Apollo blev den siste (troligtvis)”

  1. Tjohalias blogg om inredning Says:

    Vad duktig du är!
    Kram Sandra

Kommentera

