En tapet för små prinsessor

the-princess-wallpaper2
Nu har jag gjort min första barntapet! Det kommer med all sannolikhet minst fyra till ganska snart, merparten mönsterpassade tapeter, då jag har flera idéer som jag vill förverkliga. Anledningen till att det blev just ett väldigt flickigt prinsessmotiv är att jag har fått flera förfrågningar om just prinsar och prinsessor på barntavlor (man kan även köpa detta motiv som canvastavla). Motivet finns i två färgskalor, ett übertjejigt i rosa och ett lite mer neutralt i gult. Kika på tapeten eller canvastavlan i shoppen.

Ett svar to “En tapet för små prinsessor”

  1. Tjohalias blogg om inredning Says:

    Vilken underbar tapet! Det märks att du kan dina saker!

Kommentera

