Att få se hur det blev!

dandelions-grey-kundbild

Jag blir alltid lika glad när kunder skickar in bilder på hur det blev hemma hos dem då de satt upp sin tapet de beställt. Här fick jag se hur det blev när en kund valde att tapetsera en fondvägg med ”Dandelions grey” i sitt nybyggda tillbygge på huset. Fantastiskt snyggt! Det grå gjorde sig mycket bra till golvet.

5 svar to “Att få se hur det blev!”

  1. tjohalia Says:

    Ursch så avundsjuk jag blir!🙂 Det blev verkligen superfint! Jag längtar så mycket till att vi köper hus, då kommer någon/några av dina fina tapeter att inhandlas. Kram Sandra

  2. Lena Says:

    Tjohalia: Tack för din fina kommentar!

  3. Sylwia Says:

    Hej
    WOW så snyggt, det var jag som vann väskan från dig på signerat och jag har bestämmt mig för att beställa denna tavla eller tapet, du visade jag sambon tapeten och han sa DEN SKA VI HA, så efter nyår har du en bäställning från oss.
    Innan ville han inte men efter bilden sa han KLART den ska vi ha!!!
    Det gör jätte mycket när man ser det så..
    GOD JUL KRAM Sylwia

  4. Maja Says:

    Riktigt tjusigt må jag säga!
    Vill med ha =)

    God Jul/ Maja

  5. Dahlarna Says:

    Verkligen snyggt! Hoppas att det blir lika bra på min vägg, trots att den är smalare! Hoppas att du får en bra dag! Kram!

Kommentera

