Gräs till golvet!

rya-gron

Nu har jag gjort det som jag länge funderat på, och efter att ha tagit hem otaliga prover, nämligen att köpa en härligt vårgrön rya till vardagsrummets nyslipade ljusa golv! Som spirande gräs ska det se ut hade jag tänkt! Det blev till slut Golvabias lurviga matta ”Las vegas” som jag valde, i färgen Lindblomsgrön. Den har lite glansiga trådar, så vissa skiftar åt grönt/silver medan andra ser mer mossgröna ut. Observera att ryan på bilden inte är Las Vegas utan en illustrativ bild jag hittade på nätet. Så snart mattan kommer ska jag lägga upp en bild på den!

6 svar to “Gräs till golvet!”

  1. Tjohalia Says:

    Det ska bli spännande att se!
    Kram Sandra

  2. Skönt Hemma Says:

    Låter riktig snygg!

    Är ute efter nåt liknande, så jag ser framemot bilderna lite senare😉

  3. Helena/R&S Says:

    Jag tycker okså om denna mossgrön matta vad kul, lika smak där🙂 Bra jobb med er golv, been there…

  4. Annika Says:

    Så vackert det låter med Lindblomsgrön. Fin blogg du har – jag har inte hittat hit förrut. Roligt att se före- och efterbilderna på ert golv.

  5. Victoria Says:

    Det blir nog riktigt snyggt! Ska bli kul att se resultatet sen!
    Trevlig helg!

  6. Dahlarna Says:

    Superfin matta! Jag är också ute efter en ”glansig” typ ryamatta! Kan inte bestämma mig vilken färg bara… Dock ett angenämt problem…😉 Ha en bra dag!

Kommentera

