Tapet till barnrummet

laundry-blogg1

Nu finns det en ny fondtapet för småbarnsrum i shoppen, den heter ”Laundry” och visar alla små söta bebisplagg man kan tänkas ha på två klädstreck. Tapeten finns i fyra färgställningar – ljusblått, ljusrosa, ljusbeige och olivgrönt. ”Laundry” kan även fås som canvastavla. Se tapeten i shoppen.

2 svar to “Tapet till barnrummet”

  1. Tjohalia Says:

    Åhh vilken charmig tapet! Det skulle jag absolut kunna tänka mig i vårat blivande barnrum. Kram Sandra

  2. Laura Says:

    Åååå vad fint! Vilken fin inspirationsbild!
    Vad duktig du är!
    Kan lätt tänka mig det i vår lilla dotters rum.
    Har jobbat med en väggmålning som jag målade i Illustrator, men så kraschade datorn… utan att jag backade upp… så nu måste jag börja om! Typiskt!
    Hur jobbar du?

Kommentera

