Bladiga kuddar

nya-kudden

Jag och sambon gjorde en spontanutflykt till Ikea i Jönköping i går och det resulterade bland annat i ett inköp av två härligt bladiga kuddar, Ikea Stockholm Blad heter de. Mönstret är skapat av Maria Åström. Jag gillar dem mycket och de kommer att passa fint till det vita soffbordet jag nu går och drömmer om! Just nu väljer jag mellan Cana och Bianco. Vilket tycker ni jag ska välja?

6 svar to “Bladiga kuddar”

  1. pyrmamman Says:

    Jag röstar på Cana!🙂 Mjuka barnvänliga former!😉

  2. Bokmalen Says:

    Jag tycker Cana verkar ”roligast”. Lite orginellt, inte som ett ”typiskt” vardagsrumsbord. Blir spännande att se vad ni väljer!!
    Kramen, Maria

  3. Inspirera Mera Says:

    Jag röstar också på Cana, det bordet är min stora favorit.
    Kram Sandra

  4. Lena Says:

    Hmm…och sambon gillade Bianco bäst! Det blir inte lätt!

  5. Elin Says:

    Väldigt fina! Jag gillar dem mycket!

  6. Marie Says:

    Härliga kuddar. Jag röstar också på Cana, gillar det bordet skarpt! Blir också sugen på IKEA. Tur att jag ska till Jönköping två helger i februari! =) Ha det så fint!
    /Marie, Kvänum Design

Kommentera

