Så många söta saker…

babyklader

Jag trodde aldrig att jag skulle bli så intresserad i babyprylar som jag nu har blivit, fast det är kanske mest kläder än så länge. För det finns ju så otroligt många söta små plagg man kan köpa till sina barn! Jag tycker bodyn med ”matematik med morötter” från Funkybaby var den sötaste jag sett på länge och finns den kvar då bebisen kommer köper jag nog den (sambon har satt köpstopp på bebisgrejor nu!). De två plaggen från H&M har jag redan köpt faktiskt, taxarna gick ju inte att motstå och den andra med ”fablernas värld-tema” var ju också underbar! H&M kanske inte har den bästa kvaliteten men å andra sidan kommer ju barnet växa ur plaggen på en månad eller två.

5 svar to “Så många söta saker…”

  1. Anna - Hundra kvadrat Says:

    Så söta🙂

    Jag har skickat en utmaning till dig förresten, finns att läsa på min blogg🙂

  2. Victoria Says:

    Jaa, det finns verkligen fina babykläder! Man skulle skaffa en liten bara för att få köpa massa söta saker… Fast det är kanske inte rätt motiv:-/

  3. Marie Says:

    Vilka mysiga små kläder. Gillar verkligen den i mitten!
    Jobbar mitt sista nattpass för veckan just nu, hoppas morgonen kommer snabbt!🙂
    Sen ska jag längta till fredag – då blir det jönköping i helgen! whiee! (IKEA!IKEA!)
    Hoppas att allt är bra med dig o magen!

    hälsn
    Marie, Kvänum Design

  4. louise Says:

    va söta !🙂 läs min blogg också: louiselindhes.blogg.se kraaaam

  5. louise Says:

    va söta !🙂 läs min blogg också: louiselindhes.blogg.se

    kram

Kommentera

