Byracka i Lantliv

lantliv

I detta numret av Lantliv kan man läsa om min tapet Twiggy! Vill du se vad som skrivs, klicka här.

8 svar to “Byracka i Lantliv”

  1. Anna - Hundra kvadrat Says:

    Jag älskar den tapeten! Och även Birch är sypersnygg! Någonstans hemma ska nog någon av dem få en plats🙂
    Du är en superduktig illustratör måste jag säga!

  2. Marie Says:

    Vad roligt! Grattis!🙂

  3. Thildisen Says:

    Grattis gumman! Härligt att se att du och dina produkter får den uppmärksamhet ni förtjänar! Mer sånt! =)
    kram T

  4. Inspirera mera Says:

    Åhh vad roligt, vad glad jag blir för din skull!

    Svar: Tack så mycket! Jag kan knappt fatta att vi är förlovade🙂 Kram Sandra

  5. Helena/R&S Says:

    Ja du, du är kin favorit och jag säger, du kommer bli så – stor!

  6. Helena/R&S Says:

    min

  7. Johanna.B Says:

    Va kul! Grattis får man väl säga!

    Kram
    /Johanna

  8. Victoria Says:

    Va roligt! Det måste ju bli ett uppsving i karrären -GRATTIS!

    Kram

Kommentera

