Skötväskan – the last chapter

skotvaskan
Nu har jag köpt skötväska! Det blev till slut den jag tänkte köpa från allra första början och den som jag egentligen tyckte var snyggast. Nämligen Emmaljungas Exklusive-väska i samma färger som vagnen. Jag tyckte den kostade för mycket (695 kr) för en väska men efter att ha sökt på nätet efter snygga skötväskor insåg jag ju (som gårdagens frustrerade inlägg visade prov på) att de flesta andra som var både praktiska och snygga kostade kring tusenlappen. Så det fick ändå bli den här!

3 svar to “Skötväskan – the last chapter”

  1. Marie Says:

    Men den var ju fin! Ser praktisk ut också med alla fickor. Passar ju bra till vagnen också. =)
    Hälsn Marie

  2. Dahlarna Says:

    Jag har en utmaning till dig! KRAM!

  3. Bokmalen Says:

    Tjusig är den ju! Kul att du hittade en som du gillar!
    Kramen, Maria

Kommentera

