En lejonmössa till bebisen?

bebisklader

Sedan jag blev gravid har jag fått upp ögonen mer och mer för lite retroinspirerade barnkläder (och då framförallt bebiskläder) så när Marie på bloggen Ganska lagom frågade om jag ville följa med på ”barnklädesparty” med kläder från Me&I den 1 april så var jag inte sen att tacka ja. Kläderna är ju söta, ekologiska (20 % är helt ekologiska och merparten är Öko-Tex-märkta) och verkar vara av bra kvalitet. Nu funderar jag på om jag själv kanske ska vara värdinna på ett sådant här kalas då jag ju känner en del som har barn/väntar barn och som kanske skulle vara intresserade. Vi får se. Jag ska gå på detta först och se kläderna i verkligheten först. Återkommer med rapport!

4 svar to “En lejonmössa till bebisen?”

  1. Marie Says:

    Haha! Ja de där kommer sitta finfint på en byrackabebis!😉

  2. Helena/R&S Says:

    Var med min systerson på lunch igår han är 8 månader, och han hade fått en keps, gubbkeps, så himla söt🙂

  3. Hanna Says:

    En sådan söt mössa:) Bodde du utanför Skövde? Har fått för mig det:D

  4. House of Jammi Says:

    Me&I har toppenfina kläder. Mina barn har haft flera – men sen nån gång vid 4-årsåldern kommer Superhjälte-eran, och då kan man glömma Me&I och att bestämma vad de ska ha på sig.

Kommentera

