Intervju i Villabladet Sydväst

villabladet1
I dag fick jag Villabladet Sydväst hem i brevlådan, i vilken jag är intervjuad och porträtterad. Jag tycker det är roligt och smickrande att vara med och tycker att artikeln blev mycket bra och var välskriven. Fast jag hade ingen aning om att det skulle bli ett så stort reportage! Tre sidor med text och bilder! Det var nästan, men bara nästan, att jag blev lite generad. Läs artikeln här.

6 svar to “Intervju i Villabladet Sydväst”

  1. pyrmamman Says:

    Spännande, ser fram emot att få läsa!🙂

  2. Marie Says:

    Men vad roligt! Grattis!! =) Vart får man tag i ett ex? Har inte sett den i min brevlåda. Sitter på jobbet och har en liten lugn stund innan proverna öser in igen. Klurar på vad man ska köpa mer när man är på IKEA! ;P
    kram Marie

  3. Hanna Says:

    Va roligt! Ska bli kul och läsa:) Ha en toppen dag

  4. Inspirera Mera Says:

    Vilken härlig artikel om dig! Den var rolig att läsa!
    Kram Sandra

  5. Marie Says:

    Jättebra reportage! =) Vad kul!! Heja!!

  6. Tessan Says:

    Vad du är duktig!!! Det var riktigt kul att läsa artikel om dig! Kram!

Kommentera

