Dandelions IRL

dandelions-real-life

Det är ju sällan jag som formgivare får chansen att se mina tapeter uppsatta i mina kunders hem, därför är det extra roligt då mina köpare bloggar om dem – som Dahlarna har gjort. Hon köpte en Dandelions Grey till sin hall och visade upp det färdiga resultatet på sin sida med dessa fina bilder. Spana in hennes blogg som innehåller mycket matnyttigt och insppirerande i inredningsväg!

4 svar to “Dandelions IRL”

  1. Dahlarna Says:

    Tack för fina ord om min blogg! Denna vägg kommer att dyka upp fler gånger på min blogg – var så säker ;-)! Jag älskar verkligen min nya fondvägg! Blir GLAD varje gång jag går förbi den! Ha det så bra! KRAMAR!

  2. Marie Says:

    Ah! Sweet! Det blev ju kanonfint. Önskar att det var dags för vår barrenovering redan nu! Jag är ju sugen på alla dina tapeter men det lutar åt birch. Fredrik var ju inte särskilt svårövertalad i alla fall. Puh! =) Det kommer bli sååå fint… =D
    kram!

  3. Inspirera Mera Says:

    Den där tapeten är så härlig! Så fort vi skaffar hus så ska jag göra en beställning hos dig. Kram Sandra

  4. erika Says:

    kanonfiniin:)
    gillar även dina barntapeter!!
    hälsning erika

    http://www.erikaskollektion.se

Kommentera

