Uppmärksamhet

levaboblogg
Nu har min tapet ”Twiggy” fått vara med i ett bildreportage av ett renoveringsprojekt av en hall i Expressens lördagsbilaga Leva & Bo. Jättekul tycker jag! Fast det var ju synd att de hade så mkt pryttlar framför tapeten🙂.  Kika på reportaget.

Man vet för övrigt aldrig var ens produkter dyker upp. Nu senast blev jag tipsad av en återförsäljare att två av mina tapeter var med i Centerkvinnornas tidning Hända! Se tapeterna i tidningen.

2 svar to “Uppmärksamhet”

  1. Inspirera Mera Says:

    Jag är så glad för din skull! Dina tapeter förtjänar verkligen all uppmärksamhet! Kram Sandra

  2. Robert Says:

    Såg i dag att din tapet ”de fallande löven” var med i Villaliv, på sidan 16.
    Kanske du redan upptäckt, det är nog en tidning alla med hus får kan jag tro.

    /Robert

Kommentera

