Ny bra tidning

villaliv-blogg
Nr 2 av nya tidningen Villaliv damp ned i brevlådan i dag och jag måste säga att den slår andra ”totalutdelningstidningar” med hästlängder vad gäller innehåll och layout. Känslan tidningen förmedlar är ung och fräsch, innehållet meningsfullt och dessutom är det hög kvalitet på bilder och grafik. (Också hade de den goda smaken att ta med två av mina tapeter i detta numret också! :))

3 svar to “Ny bra tidning”

  1. Marie Says:

    JA! Jag såg ju det sen att den var med i posthögen! Vad roligt!
    Håller med dig om att den var bättre än förra numret!
    Nu har jag cyklat så in i den. Blev nog nästan 2 mil tror jag. =) Bäst att jag tar det lite lugnt resten av kvällen..!
    kraaam!

  2. Inspirera Mera Says:

    Ojoj du är med i tidningarna nästan varje dag! Härligt!!
    Kram Sandra

  3. erika Says:

    lite byracka här å där nu tror jag;)
    .erika

Kommentera

