En tapet på Irland

wallpaper-ireland

Jag blir alltid lika glad när nöjda kunder skickar bilder på hur det blev hemma efter att de satt upp sin Byracka-fondvägg. Speciellt roligt var det när jag fick en hälsning från min första irländska kund, Mr Brennan, som jag tycker fick till det riktigt snyggt i sovrummet med tapeten ”Blossom my heart” i färgen mullvad.

5 svar to “En tapet på Irland”

  1. Hanna Says:

    Wow! Den tapeten har jag ej sett förutt, var super snygg! Hoppas allt är bra med dig och bebisen, ha det så fint!

  2. Bokmalen Says:

    Den var ju jättefin!! Hoppas ni har en trevlig helg!!
    Kramen, Maria

  3. Maja Says:

    Älskar den tapeten är ur läcker! Säljer du även motiven på tyg?🙂

    Mvh/ Maja

  4. karroKarro Says:

    Hej, hur får man tag på en sådan här cool tapet? MVH Karro

Kommentera

