I morgon är det BF!

Det känns väldigt märkligt att det i morgon är BF. Kan inte fatta att det redan har gått 9 månader och nu tolkar man minsta magknip som ”Oj! Nu kanske det sätter igång!”. Men än så länge har det tyvärr varit väldigt lugnt, inga värkar att tala om…😦 Lite sparkar då och då bara, men jag tycker han känns ganska ordentligt större nu, så snart kanske han tycker det blir för trångt!🙂

I natt hade jag nog min första ”riktiga” sammandragning, för det började högst upp i livmodern och ”krullade” sig sedan nedåt, Jag blev klarvaken på en millisekund och jag minns att ögonen blev stora som tefat! Haha! En ny känsla! Fast den gjorde ju dessvärre inte ont, så det var ju alltså ingen riktig värk… Vi får väl se vad som händer. Jag ska gå en längre promenad med vovven nu och hoppas på att han har tänkt att hålla tidsplanen!🙂

3 svar to “I morgon är det BF!”

  1. Marie Says:

    Värkarna gör inte så ont i början!😉 Så vem vet! Bra att du går ut o går! Rör på dig mkt så kanske det sätter igång! Bebis till helgen? Jag får väl gissa igen då, och säger söndag! Det var förmodligen denna söndagen jag kände på mig när jag sa förra söndagen…! Eller?😀
    massa kramar!

  2. Brunkullan Says:

    Långpromisar i backig terräng, färdknäppar och kak bakning:)
    Det satte igång min förlossning!

    Lycka till nu!

  3. Caroline Says:

    Hej!
    Satt och bläddrade i tidningen Villaliv och råkade se ditt namn! Var ju bara tvungen att kika in på din hemsida. Var duktig du är! Hoppas att din bebis kommer snart =) Fick själv min andra nu i mars.
    Många kramar från Caroline (MKV) och Wilma

Kommentera

