Birch i ny färgsättning

1222365123_20182800Birch-snow-interior
Tapeten Birch är min storsäljare och till hösten tänkte jag släppa den i en ny färgsättning – plommonlila. Finns det andra önskemål/idéer på färgsättningar så låt mig veta!🙂

3 svar to “Birch i ny färgsättning”

  1. Marie Says:

    Nice!! Det blir nog kanonsnyggt!

  2. Inspirera Mera Says:

    Jag kan förstå att det är en storsäljare. Den här tapeten vill jag ha i vårt kommande hus🙂 Spännande med en ny färgsättning, det lät snyggt med plommonlila. Kram Sandra

  3. Susanne - Artissima Says:

    Hej Lena!

    Tänkte jag skulle kika in och se hur du har det…vad söt lille Theo är! Roligt att ha ett sånt minne av glas, jättefint! Det ska jag försöka komma ihåg när/om det väl blir dags för oss.

    Kul med en ny färg, det var min favorit när jag gick i gymnasiet minns jag…tror det kommer bli jättefint i Birch-serien. Rent spontant kom jag att tänka på limegulgrönt, hallonröd/mörkröd, vit bakgrund med gråa blad.

    Hoppas allt är bra annars!

    Mvh
    Susanne

Kommentera

