Grass på Kökets Hus

kokets-hus

Nu finns min tapet Grass i färgen vit till allmän beskådan på Kvänum Köks utställningslokaler Kökets Hus utanför Kvänum. Köket som tapeten finns i anslutning till är ursnyggt i valnöt med knopplösa lådfronter och schyssta retromöbler. Roligt att se!🙂 Jag ber om ursäkt för de kassa bilderna – jag är inget fotogeni och min fotoinstresserade sambo hade satt en inställning på kameran som gjorde att det inte spelade ngn roll att jag ändrade isotal- bilderna blev felexponerade i alla fall. Nya bilder utlovas inom kort!

3 svar to “Grass på Kökets Hus”

  1. Maja Says:

    Love it!!
    Jätte härlig tapet🙂

    Kram Maja

  2. Indra Says:

    Hej!
    Jag köpte, eller rättare sagt, min kompis köpte mina på GeKås i Ullared till mig, för jag hittade inga ute på nätet nånstans. Men jag har hört att även vanliga stormarknader som till exempel Ica Maxi och Coop Forum har haft såna, så det kanske är värt en titt.

    Må så gott!
    //Indra

  3. Lovisa Says:

    Hej! Jag har ännu inte varit uppe på kökets hus och sett tapeten ”live” – men det ser supersnyggt ut på bilderna. Mamma är helnöjd vet jag. Snart börjar ledigheten! (och då får vi se hur länge den varar…)
    Kram Lovisa

Kommentera

