En efterlängtad stol!

tripptrapp

Idag är jag 28 år fyllda och jag har haft en skön dag i soligt väder med Theo.  Dessutom fick jag den vita Stokke Tripp Trapp-stol, som jag gått och dreglat över sedan jag såg den, av mina snälla päron och bror med familj. Babyinsats med retroprickigt tyg fick ju Theo redan i doppresent och nu är ensemblen komplett och lyser upp vårt kök! Bilden är en skärmdump från Stokkes hemsida och är inte så bra (dessutom är min ”stropp” i svart läder – mycket snyggare) men jag ska lägga upp en egentagen bild så snart jag hinner!

Idag fyller också Theo 4 månader och på lördag ska vi inviga stolen med den första smakportionen!

Av sambon fick jag en välbehövlig spadag på Lundsbrunns kurort. Skönt! Men frågan är när jag ska använda den då Theo nu, sedan sambon börjat jobba igen och jag är hemma med honom hela dagarna, har börjat göra skillnad på oss och illtjuter så snart sambon ska ha hand om honom själv… Visst är det smickrande att jag är ”favoriten” men det är inte så roligt att vara så låst heller. Han gråter ju bara jag är borta en timme och tränar. Men det är ju säkert bara en fas, hoppas vi!🙂

3 svar to “En efterlängtad stol!”

  1. pyrmamman Says:

    Haha, ja, ens present-referenser blir verkligen annorlunda när man fått barn.🙂

  2. Inspirera Mera Says:

    Grattis i efterskott, vilka fina presenter du har fått!
    Kram Sandra

  3. Johanna Says:

    Najs att Theo fått en egan plats att sitta på.
    Jag tror också att gråten är en fas som kommer att gå över.

Kommentera

