Nominerad till Beautiful Business Award

Hmmm…jag har blivit nominerad av Maria Richardsson på Signerad till årets Beautiful Business Award. Det känns jättesmickrande att hon tycker jag är bra på att driva mitt företag, men jag vet inte om jag ska vara med och tävla… Om jag ska det måste jag hitta tiden emellan matningar och blöjbyten (och underhålla bebis-tid) att fylla i det två sidor långa ansökningsblanketten…

Idag har Skaraborgsbygden även publicerat ett hemma hos-reportage hos mig! Inte så stor upplaga om man jämför med inredningsmagasinen, men all reklam är bra reklam!🙂 Dessutom var det totalutdelning!

4 svar to “Nominerad till Beautiful Business Award”

  1. Marie Says:

    Å nej, jag som bara slängde den tidningen utan att kolla…! Typiskt!!
    Men… jag fick en award på min blogg och skickar den vidare till dig!🙂 kram!

  2. Tessan Says:

    Vi såg dig i tidningen! Det är så kul att se dig ploppa upp rätt som det är i olika tidningar! Du är så duktigt!
    Kram

  3. Jenny Says:

    Jag såg dig i tidningen och håller med ovanstående kommenterare – du är sjukt duktig! Har en liten fråga angående din gråa soffa som var med på bild, var har du köpt den skönheten?🙂

  4. Lena Says:

    Jenny: Tack! Soffan köptes på Mio i Falköping (som inte finns längre tyvärr) men fanns inte med i deras vanliga sortiment, kommer dessvärre inte ihåg vad den kom ifrån…BoConcept eller ngt sådant hette det tror jag. Men det var två år sedan…ledsen att jag inte kan hjälpa till mer!

Kommentera

