Paketregn


Spisa Ribb-kopparna som jag helt oanandes och till min glädje fick på julafton.


De fina retro-kopparna tomten kom med.

Julen blev helt tokig – men väldigt trevlig! Både mina föräldrar och bror med familj (två barn på tre och ett halvt och fem och ett  halvt, så ni förstår hur vilt det blev!)  plus sambon pappa och syster kom. Så det var fullt hus. Summering: massor av mat och julklappsregn så till den milda grad att granen knappt syntes. Sambons pappa agerar normalt sett ”professionell” tomte på julafton i grannskapet där de bor, men i år fick de vara utan honom då han tomtade för oss. Säcken hade vi ställt på trappan åt honom, men när den äldste brorsonen tittade ut och fick se tomten komma gåendes mot huset utbrast han panikslaget och med en röst som nästan gick upp i fasett: ”Men…men tomten har ju inte med sig säcken!!” Vi fick förklara att tomten redan hade varit här och lämnat säcken innan och sedan sträckt på benen lite.

Det var ju också Theos första jul och han fick både pulka, musikmobil, böcker och leksaker. Och jag fick helt oanandes tre koppar ur Spisa Ribb-serien som jag bloggade om i mitt förra inlägg! Det blev fler koppar då jag även fick de retrokoppar från Åhléns som jag önskat mig samt sex vita koppar från Ittala som vi redan har fyra av. Nu är kopp-skåpet minsann fullt och uppdaterat!🙂

Ett svar to “Paketregn”

  1. Maja Says:

    Vill passa på att tipsa om en ny så kallad ”gratissida” där man kan få gratisskor genom att besöka hemsidor och logga in! Det är en jättebra gratissida eftersom man varje dag får två poäng bara genom att logga in och besöka en daglig hemsida, det går jättefort och är helt gratis! Poängen kan man sedan byta mot presentkort till exempelvis Din sko, Bianco eller Nilson eller Stadium Gå in på länken och få 50 poäng direkt

    http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=17074

Kommentera

