Min första fondvägg hemma!

Alla rum vi har renoverat i vårt eget hus har haft för mycket fönster och dörrar, dvs inga väggar där man kan ha fondvägg. Så jag har inte satt upp någon av mina egna tapeter i mitt eget hem, förrän nu. Nu föll nämligen turen på sovrummet och där fick det bli en ”Birch snow”. Nedan ser ni en liten bildlogg på arbetets gång. ”efter-bilder” kommer snart då alla möbler och lull lull kommit på plats!🙂

5 svar to “Min första fondvägg hemma!”

  1. Marie Says:

    Hur fint som helst! vad ni jobbat!🙂

  2. Brunkullan med mosipperötter Says:

    Snyggt! Jag måste komma på var jag kan ha den tapeten!
    Men jag är sugen på Dandelions i grå eller beige också….Förmodligen blir det i vardagsrummet eller i trappen, någon av dem:)

    Men först måste jag hitta nått till hallen. Där vill jag gärna ha Cole & Son´s woods. Eller en fin gråvit ”toile de jouy” inspirerad tapet. På en vägg. Sen resten liggande slätspont.
    Å…dessa val!!:)

    Susanne

  3. Laura Says:

    Men Guuuuuu vad snyggt!
    Så otroligt smart att fortsätta måla resterande väggarna i samma bakgrundskulör! Det blir en bra övergång och röd tråd! Wow!
    OTROLIGT vad jag älskar tapeter med STORA mönster!
    Nu ska sluta skriva i VERSALER så det inte verkar som om jag skriker!😉
    Kram kram

  4. Inspirera Mera Says:

    Åh så snyggt det blev!
    Kram Sandra

  5. Leonie Says:

    Hej!
    Jag sitter och leter inspiration till att dels göra om vårt sovrum och vårt vardagsrum och i framtiden tapetesera hemma på min gård. Jag googlade ”tapet hästmotiv” och hittade din hemsida. Jag måste säga att jag tycker att ”never tamed”- motivet är hur läckert som helst! Defintivt något som kommer att passa i mitt hus!
    Därför har jag skrivit ett blogginlägg på min hemsida och lagt in bild och länk till din hemsida. Hoppas du tycker att det är OK.

Kommentera

