Finska Von R ny återförsäljare

Nu har jag glädjen att presentera Von R som ny återförsäljare i Finland. Företaget är relativt nystartat och drivs av Martina Rosenqvist, som vid sidan av Von R även jobbar som inredare på Ikea. Martina söker upp, säljer och förmedlar snygga, unika och intressanta nordiska designprodukter av både nya och redan välkända designer i Finland. Ekologiskt tänkande och miljövänlighet är ledord. Von R säljer produkter genom en webshop, men Martina ”scoutar” även åt inredningsarkitekter, inredningsplanerare och privatpersoner.

Jag känner mig glad och stolt över att mina produkter nu kommer att lyftas även i mitt ”fädernesland” Finland!🙂

2 svar to “Finska Von R ny återförsäljare”

  1. Inspirera Mera Says:

    Åh, grattis vad roligt!!
    Kram Sandra

  2. Johanna Says:

    Vad spännande!
    Kul att det går så bra för dig.

Kommentera

