Sugen på barnmatta

Flygplansmatta från Matts mattor.

Nu när renoveringen av sovrummet äntligen är klart (bilder på det kommer snart) så börjar min hjärna redan fundera på nästa projekt…Theos rum. Jag kommer nog att tapetsera en del av rummet med min tapet ”Brum Brum” och måla de andra väggarna och helst av allt skulle jag såklart vilja ha en matta med matchande bilar som brummar ut hjärtan ur avgasrören men jag har ingen leverantör på mattor än så…:) Därför letar jag nu efter en fin barnmatta.

Då Theos rum är ganska stort fungerar ju inte de småmattor som man mest ser i ”barnmatteväg”. Dock hittade jag den fina flygplansmattan på Matts mattor och den blir det nog troligtvis, det var den största jag hittade som inte var löjligt dyr. Annars är ju bilmattan nedan också snygg, men som sagt ganska pricy. Gillar också kartmattan från Nylanders mattor som jag tror skulle vara kul att ha när han blir några år, så man kan ligga på den och prata om världen och vilka länder/platser som finns.

 


Bilmatta från Matts mattor.


Världskartematta från Nylanders mattor.

2 svar to “Sugen på barnmatta”

  1. Erik Says:

    Kolla på Ullmans Mattor dom har ett 40-tal supersnygga Barnmattor! http://www.ullmansmattor.se/

    Kolla bara denna ugglemattan tokmysig =)
    http://www.ullmansmattor.se/barnmattor/owl-arte-espina

  2. calle Says:

    Här finns en del coola barnmattor;
    http://www.carpetvista.se/swe/Barnmattor/page1.html

    Butiken har även andra mattor som passar för andra rum:

    http://www.carpetvista.se/swe/Moderna_Designmattor/page1.html

Kommentera

