Sovrumsrenoveringen klar!

Nya fondväggen ”Birch snow” på plats!

Äntligen är sovrumsrenoveringen klar, så när som på ett överkast som ska bort. På begäran lägger jag nu ut lite bilder här nedan (och ovan) på hur det blev. Jag valde att tapetsera en vägg med den egna fondtapeten ”Birch snow” och måla de andra väggarna i samma nyans som bakgrundsfärgen i tapeten. Mattan ”Shaggy” inköptes på The Home och linnegardinerna fyndade jag till min stora förtjusning för 150 kr på Ellos (75 % rabatt! jag älskar att fynda!). Äntligen fick vi också ordning på klädförvaringen i och med att vi köpte den underbara (sååå tyst!) skjutdörrsgarderoben Pax Lyngdal som vi även skaffade skåpsbelysning till. Ett fint kort som jag tagit på Theo ramades in i Ribba-ramen från Ikea och sänggaveln är Enzo från Mio. Klädstegen kommer från Åhlens.

”inbyggda” sängbord i sängramen.
Här syns Pax Lyngdal-garderoben.
Skönt med garderobsbelysning så man ser kläderna på morgnarna!
Klädstege så att inte kläderna hamnar på golvet då man går och lägger sig.


Ett fint kort på Theo fick pryda väggen.

7 svar to “Sovrumsrenoveringen klar!”

  1. Tessan Says:

    Det blev riktigt snyggt!!! Matten ser ut som en sån där som man vill burra in tårna i en ruggig morgon🙂 Ska bli kul att se det i verkligheten.

  2. Inspirera Mera Says:

    Underbart snyggt!!
    Kram Sandra

  3. Eréne Says:

    Underbart fräscht och fint! Bra med kontakter när vi återvänder till Sverige och vill göra nåt extra av vårt nya hem.

  4. Laura Says:

    Det blev fantastiskt fint! Ni sover säkert gott där nu! Älskar valet av tonen på den gråa färgen och att det går så bra ihop med din vackra tapet!

    Jag fick häromdagen en nominering som kreativ blogger från en följare av min blogg. Det ingår att man ska nominera 7 andra bloggar som man gillar. Och de ska sedan skicka vidare nomineringen, du hittar mer info på min blogg. Du gör precis som du vill, det finns inga som helst krav på att nominera vidare. Men jag ville nominerade dig för att du inspirerar mig!

  5. syster Says:

    Jättesnyggt :))

  6. Pysseliten Says:

    Verkligen super fin🙂 Och ett super fint sovrum .Och gardinerna var verkligen en fynd som pass fint .

  7. Siri Says:

    Verkligen jättesnyggt!!!
    Härlig blogg du har!

Kommentera

