Vinnaren i tävlingen!

Vinnaren av tävlingen om tapeten Botanica blev, efter traditionell lottdragning, Sandra med Inspirera Mera.  Gratulerar!

5 svar to “Vinnaren i tävlingen!”

  1. Sandra | Inspirera Mera Says:

    Åh vad glad jag blir!! Jag vet precis var jag ska ha den i huset vi ska bygga. Det kommer att bli så fint!

  2. Marie Says:

    Grattis Sandra! Ska bli roligt att se den i ditt nya hus sedan, på bloggen alltså!🙂

  3. Elin Says:

    Du får ta och lotta ut en fondvägg som jag kan vinna snart haha😉

  4. Lena Says:

    Ja, Elin, då får du vara med och tävla nästa gång! Alla som tävlar har lika stor chans att vinna, då jag alltid drar lott om vinnaren.

  5. Laura Says:

    Ett stort grattis! ÅÅåå så roligt! Ska bli superspännande att se! Du är toppen Lena! Må gott!

Kommentera

