Klart inne!

Nu är utbygget helt klart invändigt! Nedan följer en bildserie på hur det ser ut nu.

Dessa Ikeapallar målade jag i samma färg som ytterdörren i högblank lack. Nu har jag nog ändrat mig och kommer så snart jag hinner att måla om dem i svart högblank lack istället. Det för att det är svårt att hitta andra röda inredningsdetaljer i den färgen. Nu passar ex. inte mattan till pallarna.

Taget rakt mot ena kortsidans stora fönster mot trädgården.

Rött, svart, grått och vitt är färgerna som dominerar hallen.

Här ses hela förvaringsväggen på hallens ena kortsida.Tapeten ”Grass” i vitt och ljusgrått. Framför tamburmajor från Ellos.Den lilla nyckelholken på plats!🙂De riktbara LED-spottarna var ett bra köp då man har både valmat och snedtak…

3 svar to “Klart inne!”

  1. Eréne Svensson Says:

    Puh, jag blir så imponerad över din smak och förmåga. Önskar att jag var lika duktig, men gläder mig åt dina i stället.

  2. Malin Says:

    Hur fint som helst! Rött svart och vitt är hur vackert/klassiskt som helst!

  3. Tessan Says:

    Det blev riktigt snyggt!

Kommentera

