”Botanica” i Sköna hems tapetspecial


Klicka på bilden för att se i fullt format.

I senaste numret av Sköna hem (nr 13) som kom ut i dag är min hyllning till Josef Frank – ”Botanica” – med i tidningens tapetspecial. De har fotat tapeterna i miljöer som de tyckte passade och min har hamnat i en härligt lekfull retromiljö som jag tycker passar fint ihop med mönstret. ”Botanica” har snabbt blivit en av mina bäst säljande tapeter och kanske är det just för att de vackra prunkande mönster som Josef Franks gjorde för Svenskt Tenn har fått en revival på senare år.

3 svar to “”Botanica” i Sköna hems tapetspecial”

  1. Eréne Svensson Says:

    Du är för (fult, men förstärkande ord :O)) duktig! Jag blir bara mer och mer imponerad. Vad månde bliva……….? Kram och varmt lycka till i fortsättningen också

  2. Katarina Jonsson Says:

    Den är så superfin!! Finns den som tyg också kanske?
    Kram!

  3. Lena Says:

    Just nu kikar jag på textil så det är inte omöjligt att det kommer inom kort!

Kommentera

