Senaste inköpet

Mitt senaste impulsköp är en huslampa från Globen i vitt. Jag har länge tyckt att Serholts huslykta till värmeljus är fina (finns bland annat på Village) men har inte velat ha fler lyktor till värmeljus för stearinljus är ju dels lite farligt, dels slocknar de ju efter ett tag. Vill man ha ett säkrare och mer permanent ljus i sitt hus så kan man ju lägga en ljusslinga i botten, men innan jag hann genomföra den idén hittade jag dessa lampor – hus och lampa i ett – färdigt!🙂 Finns bland annat på Ellos.

2 svar to “Senaste inköpet”

  1. Linda P Says:

    Hejsan!
    Du har möjligen inte funderat på att tillverka kaffe/temuggar med samma mönster som dina fina tapeter?
    undrar Linda🙂

  2. Lena Says:

    Tack för tipset! Men tyvärr finns inte kaffemuggar med i den närmsta planeringen, men det är inte omöjligt att det blir av i framtiden. Just nu kikar jag mer på textil vilket kommer komma inom kort!

    Vänliga hälsningar
    Lena/Byracka

Kommentera

