”Botanica” hemma hos Martina

Kvinnan bakom VonR, min finska återförsäljare, heter Martina Rosenqvist och har själv ett mycket snyggt hem. Hennes hus förevigades nyligen i ett fotoreportage i den finska inredningstidningen Plaza Koti (= hem) och då var såklart min tapet ”Botanica” också med då den syns i hennes kök! Jag har skrivit om detta tidigare men här lägger jag nu upp en pdf med hela reportaget så att ni kan få chansen att se hela hennes fantastiskt snygga hem! Reportaget är ju på finska, men det är ju bilderna som talar mest. Är ni nyfikna på vad som skrivs så är det Google Translate som gäller!😉

2 svar to “”Botanica” hemma hos Martina”

  1. Bokmalen Says:

    Men, den där bilden känner jag igen. Har inte det repotaget varit i svenska Plaza oxå??? Jag tror det i alla fall. Måste kolla när jag kommer hem (är på jobbet nu).
    Annars var det väl nån annan som hade din tapet som jag såg i tidningen!??
    Supertjusigt i alla fall!!
    Håller på med operation övertalning med sambon för att sätta upp en av dina som fondvägg i matrummet. Men det går trökt… Han är inte så sugen på att tapetsera nu tror jag!??😉
    Kramen, Maria

  2. Sandra | Inspirera Mera Says:

    Vad fint tapeten passade in i hennes kök!

Kommentera

