Kakeldekorer


Seeds green är kakeldekorer i en krispigt limegrön färg med vitt mönster av små frökapslar.

Du har väl inte missat att det numera även finns kakeldekorer i shoppen?🙂 Jag har även lyckats få upp några inspirationsbilder som gör det lättare att visualisera hur det blir i verkligheten. En syns ovan och två ligger här under.

kakeldekorer är ett bra sätt att pigga upp ett vitt (och kanske lite tråkigt) kaklat badrum utan att för den skull behöva riva ned och kakla om. Dessutom – tröttnar man är det bara att köpa nya dekorer för en billig peng!


Botanica Black kommer i 4-pack med fyra olika kakeldekorer i varje paket.


Townsend square i vitt.

6 svar to “Kakeldekorer”

  1. Brunkullan med mosipperötter Says:

    Toppenfint!
    Jag har tyvärr inte några kakelplattor att dekorera, Men OM jag hade, så gillar jag botanica black mycket!

    Kram Susanne

  2. Malin Says:

    Jag tror att Botanica Black även är min favorit=) Lite kitchig i sin enkelhet, det gillar jag! Hoppas allt är bra, må så gott!

  3. Elin Says:

    Vad snyggt det blev! Bra jobbat🙂

  4. Lena/Byracka Says:

    Tack!

  5. Martin Says:

    Hej

    Ni har inte Udekors kakeldekorer? De säljer tydligen inte på deras hemsida. http://www.udekor.se.

    Har precis flyttat in i en hyresrätt och letar och letar efter något som kan dölja mina gammalmormormorsrosa kakelplattor.

    Hare gott gott så länge
    Martin

Kommentera

