”Penthouse view” – ny mönsterpassad tapet


”Penthouse view” i grått.


I turkost.

Nu tjuvstartar jag vårens tapetkollektion med den mönsterpassade tapeten ”Penthouse view”, som finns i fem färger. Mönstret består av isometriskt ritade höghus, gjorda med lite ”arkitektskiss-känsla”, dock utan speciellt korrekta vinklar. Jag varken kan eller vill att det ska bli helt matematiskt korrekt då jag illustrerar byggnader.🙂 Färgkonstellationerna som tapeten finns i ser ni här nedan. Gå direkt till motivet i shoppen.


I rött på vitt.





5 svar to “”Penthouse view” – ny mönsterpassad tapet”

  1. Hanna Says:

    Underbart jobb!

  2. Anna Says:

    Hej!
    Vilken härlig blogg du har, får massa inspiration!
    Jag har en fråga angående ditt yrke, hur blev du grafisk formgivare?
    Vad har du för utbildning och dyl? Tips?

    • Lena Says:

      Hej!
      Jag läste en fil kand. i media- och kommunikationsvetenskap och fick sedermera jobb som grafisk formgivare, men illustrationsbiten är jag självlärd på. Jag tror att ett öga för färg och form kan man inte läsa sig till och det bästa sättet att bli bra på programmen är att sitta och leka i dem.

  3. Anna Says:

    okej okej, förstår hur du menar. Var det någon speciell inriktning på mkv utbildningen du läste? finns ju ex. pr/marknadsföring, etc..?

    • Lena Says:

      Hej igen!

      Nej, jag tog examen 2006 och då fanns det inga inriktningar utan var en ganska bred utbildning. Nu kan man ju inrikta sig djupare på valda områden (men tappar också bredden).

      Hoppas du hittar rätt utbildning för dig!

      Vänliga hälsningar
      Lena

Kommentera

