Skötväskor i sortimentet


Från och med i vår så kommer det även att finnas skötväskor med mina mönster i sortimentet. Jag har tjuvstartat med att lägga ut en väska med retrosnigelmönstret ”Snails” i mörkt olivgrönt. Locket är sidenmjukt och skimrar i olika ljus mellan brunt och mörkt olivgrönt.

Skötväskan är lätt och av behändig typ med lock som stängs med kardborreknäppning. Inuti finns tre stora fack varav ett har dragkedja. Flera mindre fack och mobilficka under locket. Axelremmen har en gummiplatta. Storlek 40×26. Basen är cirka 8 cm bred.

Ytterligare två modeller kommer inom kort. Se skötväskan i shoppen.

Ett svar to “Skötväskor i sortimentet”

  1. Annelie Says:

    Vilket härligt mönster! Vad synd att jag har lämnat småbarnstiden bakom mig… Har haft en dyster mörkblå historia till mina barn. Var alltid tvungen att ha båda händerna till hjälp för att komma i och hitta sakerna.

Kommentera

