Kladda med tusch – försök 2


Idag fick jag chansen att kladda lite mer med tusch då Theo sov sin middagslur. Så det blev ett försök 2. Jag körde vidare på fågeltemat och det blev en liten sparvoxefink av något slag. Jag tror inte att det finns någon fågel som ser ut så här i verkligheten men har ni något förslag på vad det kan tänkas se ut som så säg gärna till. Jag har införskaffat mig en bra scanner och har börjat experimentera lite med färgläggning av tuschskisserna i datorn – riktigt kul och spännande! Synd bara att jag inte har mer tid…:(  Ska i alla fall snart lägga upp några färglagda skisser.

Kommentera

