Jag i ”Äntligen”


Äntligen är en jättetrevlig gratistidning som delas ut i Skaraborg. Tyvärr inte i Kvänum, vilket innebar att jag träffade flera personer som sa ”jag såg dig i tidningen” innan jag ens sett reportaget själv. Det var med skräckblandad förtjusning som jag lyckades få tag på en tidning för att se hur det blev. Man vet ju inte vad de tagit för bild eller något. Men det var ett trevligt och välskrivet reportage och rubriken var helt ok.🙂

Jag känner mig lite oförtjänt av att vara någon slags frontfigur för folk som jobbar hemifrån dock. För även om jag jobbar hemifrån så driver jag ju Byracka som en hobby och ägnar långt ifrån en heltid åt företaget. Men jag är ändå jätteglad att de ville ha med mig för det är riktigt bra gratisreklam! Klicka på tidningen för att läsa reportaget.

Kommentera

