Brännmanet först ut


 

”Jellywho” är min första tapet som jag har gjort utifrån en av mina handritade tuschteckningar. Många kladdpapper har det blivit som kastats innan jag var såpass nöjd med en att jag scannade in den i datorn och jobbade vidare med den där. Jellywho föreställer två (som de ser ut i min fantasi) brännmaneter och finns i tre färgställningar; ursprungsversionen i svart mot vitt, en inverterad version samt en i krispigt orange. Nedan ser du den i miljö.

Fler handritade tapeter kommer att komma in i shoppen framöver. Så håll utkik!🙂 Till shoppen

2 svar to “Brännmanet först ut”

  1. Jenni Pettersson Says:

    Hej Byracka,

    Hittade hit av en slump och surfat runt bland fina saker.

    Försökt hitta information om den snygga sängen på bilden ovan i inlägget, var har ni hittat den?

    Tack på förhand, Jenni P

  2. Lena Says:

    Jag svarar dig på mail Jenni!

Kommentera

