Nytt på flera fronter!


Tjockis i vecka 37.

Jag vet att det har varit mycket tyst här på bloggen under höst och vinter, men det har varit en ganska tung tid då sjukdomar av olika slag har drabbat mina nära och kära. Men nu ska jag ta nya tag och kan även berätta att det inom kort vankas tillökning i Akillesfamiljen i form av en liten bebis som är beräknad till den 11 april. Jag är ganska tjock nu som ni kan se av bilden (den är tagen av min duktiga arbetskamrat och fotograf Andreas Spangenberg. Vill ni kika mer på hans alster kan ni besöka hans fotosida.)

Den här graviditeten har varit mycket annorlunda om man jämför med min första, bland annat har jag mått illa både morgon och kväll (till skillnad från enbart morgon med Theo), jag har ingen rand på magen, som även är mindre denna gången och jag har haft grym foglossning av och till i slutet av graviditeten. Undrar vad det kan vara?😉 Theo, som nu är tre år, tycker bebisen ska heta Lasagne eller Folke, men vi lutar nog mer åt lite vanligare namn.🙂 Allt barnrelaterat bloggande kommer dock framöver att ske på Ekofant där en blogg snart kommer att vara igång.

Det kommer även hända en del på Byracka framöver. Sidan kommer att få ett helt nytt utseende och en fräsch nu shop. Det behövs då den har sett likadan ut länge nu och känns lite lilabrunbeige.🙂

Ett svar to “Nytt på flera fronter!”

  1. Sandra | Inspirera Mera Says:

    Åh vad roligt, grattis!

Kommentera

